~~Uudella sairastuneella kysymys~~

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

~~Uudella sairastuneella kysymys~~

ViestiKirjoittaja Tirlittan » To Huhti 08, 2010 18:01

Heips vaan kaikille..

Täällä uusi taudinkantaja. Primäärivaihe alkoi vajaa 2 viikkoa sitten hurjilla oireilla. Ikinä en ole niin kipeä ollut. Hui kamala..Onneksi voimakkaat kivut ovat alakerrassa helpottaneet. Mutta haluaisin kysellä, että onko jollakin muulla ollut kihelmöintiä, särkyä pakaroissa/ jaloissa? Koitin eilen kysellä lääkäriltä, jolta hain lisää sairaslomaa, mutta hän ei osannut tähän vastata. Päänsärky, jonka vuoksi saikkua hain, kuuluu hänen mukaansa taudinkuvaan.

Jos joku osaisi vastata tähän, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.. Googlettamalla löytyy pelottavia juttuja selkäytimentulehduksista yms, mutta luulenpa, että tässä ei olisi ihan niin vakavasta kyse.
Tirlittan

Tutulta kuulostaa

ViestiKirjoittaja Kerttu » To Huhti 08, 2010 20:38

Ekalla kerralla reidet ja pakarat särki ja kihelmöi, nyt toisella kerralla reidet kihelmöi (olivat silleen kosketusarat esim. housuja pukiessa) ja pakaratkin kolotti vähän. Eli ainakin mulla noi oireet tuntuvat kuuluvan taudin kuvaan. Huoli pois, tuskin sullakaan mistään vakavammasta on kyse. :)
Kerttu

Kiitos Kerttu!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » Pe Huhti 09, 2010 13:48

Kiva kuulla, että sellasta oiretta on muillakin. Olen ihan jotenkin hukassa, ja kenties hieman ahdistunut, kun tunnun tarkkailevan kaikkia kolotuksia. Se on kait tää alkujärkytys, toivottavasti mieli lähtis tästä nousemaan.
Tirlittan

ViestiKirjoittaja amoena » Su Huhti 18, 2010 0:07

Minulla myös särkyjä. Lantio ja jalat ovat todella kipeät, alaselkä erityisesti. Luin että se on ihan normaali oire, ainakin ensimmäisen infektion yhteydessä ja myöhemmin kipu ristiselässä voi enteillä tulevaa infektiota. Ehkä parempi niin, tietää ainakin ajoissa aloittaa estolääkityksen.
amoena

Paluu Yleistä keskustelua