Tästä aiheesta on varmaan täällä puhuttukin, mutta minkälaisia estolääkkeitä syötte?
Itse pyysin juuri reseptiä omalääkäriltäni (terveyskeskus) ja hän kirjoitti minulle 5 päivän kuurin ja sanoi, että sen voi syödä koska vaan ja se auttaa pidemmän aikaa?
Olin jotenkin siinä käsityksessä, että estolääkitys olisi pidempiaikainen?? Ehkäpä nuo terveyskeskuslääkärit ei vaan sitten tiedä näinkään yleisestä asiasta kuin herpeksen hoito...
Aikaisemmin ei ole ollut tarvetta estolääkityksella ja nyt harmittaa, kun en ole ottanut asiasta selvää, että olisin osannut itse kertoa mitä lääkettä haluan.... Ja tuntui, ettei lääkäri edes uskonut, että minulla on juuri herpes kun ei ole sitä itse nähnyt. Minulla on ollut se useamman vuoden ajan ja on todettu yksityisellä lääkärillä useampi vuosi sitten. Harmittaa kun lääkäri on muuten niin mukava. Ainahan voisi mennä yksityiselle jos sellaiseen olisi varaa... tuntuu vaan kohtuuttomalta yhden reseptin vuoksi... ja tietysti en edes voi soittaa omalle lääkärille, vaan häneltä voi saada soittoajan hyvällä tuurilla viikon päähän.... kele..
Pahoittelen tätä avautumista... mutta menin juuri kihloihin ja tapaan miestäni vain viikonloppuisin, eikä meillä ole sitten tuota seksiä harrastettu yli kuukauteen...
Pitihän sitä olla muutenkin tyhmä ja uskoa lääkäriä ja aloittaa hormonaalinen ehkäisy... oishan se pitäny tietää mitä siitäkin seuraa.....