Lääkkeistä

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Lääkkeistä

ViestiKirjoittaja Marika82 » Ke Syys 26, 2012 19:42

Kirjoitan nyt tästäkn aiheesta, vaikka itselle on itsestään selvyys mutta kun huomaan ettei aiheesta taida olla kirjoitettu aijemmin.
Eli valtrex lääkkeestähän on poistunut patentti ja sitä saa nykyään kohtuu hintaan. Itse kun aloitin lääkkeen sain sen tk lääkäriltä vailla mitään muuta tietoa. Myöhemmin kävin infektio ja ihotautilääkäreillä joilta sain saman neuvo eli: Valtrex lääke tehoaa vain herpes soluihin eikä terveeseen solukkoon mitenkään. Sen vuoksi sitä on turvallista syödä. Näiden lääkäreiden neuvo oli ehdottomasti aamuin illoin 1 tabletti sen sijaan että tk-lääkäri määräsi vain 1x päivässä eikä oireet pysyneet täysin poissa. Jos 2x päivässä ei riitä niin huoletta voi syödä kolmekin kertaa päivässä. Kerran vuodessa on käytävä verikokeilla jotta seurataan maksan toiminta.
Toivottavasti hakeudutte alan asian tunteville lääkäreille! Itse olen syönyt lääkettä 4 vuotta. Ainoa riski on kuulemma, että saatan tulla joskus lääkkeelle allergiseksi kun olen siihen taipuvainen.

Mita kaikkia vaihtoehtoisia hoitoja muuten olette käyttäneet? Mä olen kokeillut kaiken mitä netistä olen voinut surffata. Sinkit ym immuno balance lisäravinteet. Mikään ei auttanut ja lopulta otin estolääkkeen kun uusi 2vk välein. Myöhemmin olen lukenut valkosipulin voimasta ja tajusin että ne ravintoaineet puuttuvat täysin ruokavaliostani kun en sipulia lainkaan syö. Syön nykyisin kapseleina sitä, mutta en ole lopettanut estolääkitystä joten en tiedä pysyisikö poissa ilman.
Marika82

Paluu Yleistä keskustelua