Otsonoitu oliiviöljy

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Otsonoitu oliiviöljy

ViestiKirjoittaja Illi89 » La Elo 29, 2020 22:40

Moikka!

Ajattelin kysyä, onko kellään käytössä otsonoitua oliiviöljyä?
Mulle gynegologi suositteli viime kerralla, kun herpeksen takia kävin näytillä. Sain estolääkityksen ja kävin samalla reissulla ostaa tätä kyseistä oliiviöljyä ruohojuuresta. Nyt oon pari viikkoa käyttänyt ja kosteuttaa ainakin hyvin. Oon koittanut googlettaa, mutta mistään en löydä että saako oliiviöljyn laiton jälkeen harrastaa seksiä..sillä toimis hyvänä liukuvoiteena :D
Illi89

Re: Otsonoitu oliiviöljy

ViestiKirjoittaja Ainakoyksin » Ma Syys 07, 2020 0:06

En ole kuullutkaan. Mikä sen tarkoitus on ?
Ainakoyksin

ViestiKirjoittaja Illi89 » La Syys 12, 2020 10:59

otsonoitu oliiviöljy on tarkoitettu iho-ongelmien hoitoon erityisen herkillä ihoalueilla sekä limakalvoilla.

O-LIVE Otsonoitu oliiviöljy on antimikrobinen ja se tappaa sieniä, bakteereita ja viruksia. Lisäksi se tehostaa hapensaantia ja nopeuttaa kudosten uusiutumista.

Itsellä on juuri käytössä tuo O-Liven oliiviöljy. Haju on aika voimakastuoksuinen, mutta vähenee imeytyessä.
Illi89

ViestiKirjoittaja janette*82 » Su Loka 04, 2020 12:31

Olen joskus aikoinaan käyttänyt otsonoitua oliiviöljyä. Siitä huolimatta herpes saattoi ilmaantua. En kylläkään voi tietää olisiko ilman öljyn laittoa herpes puhjennut pahemmin. Öljyn haju on tosiaan voimakas ja tarttuu pikkuhousuihinkin, vaikka olisi antanut öljyn imeytyä. Eipä sitä viitsinyt käyttää kuin kotosalla. Miedointa öljyä käyttämällä tuskin tarvetta pyyhkiä/pestä pois ennen seksiä. Minään liukkarina ei tullut käytettyä.
janette*82

ViestiKirjoittaja Apuapapua » Su Loka 04, 2020 19:22

Ei noita luontaistuotteita yleensä kannata ottaa vakavasti. Jännä, että ihan oikea lääkäri suositellut.
Apuapapua

Paluu Yleistä keskustelua