Itse tahtoisin ajatella, että koska tämä foorumi on niin hiljainen, että varsinaista tarvetta sille ei olisi - ainakaan suuremmissa määrin ja ihmiset pystyvät tapailemaan siinä missä ennenkin herpestä. Ajatus esim seksuaalisen hiljaiselon tai muun vastaavan hyväksyneistä ihmisistä on jokseenkin karmea ja tarpeeton. Samalla kyllähän herpes muuttaa kaiken myös - on aina "se yksi" asia kerrottavana jos mieli tapailla ihmisiä ja eihän sen vaikutus siihen lakkaa vaikka kumppani asian kanssa alkuun ok olisikin. Itse koen jnkl painetta asiasta vaikka deitti olisikin asian kanssa ok. Eihän kukaan halua vahingossakaan aiheuttaa tartuntaa, etenkään kun ei koskaan tiedä, miten se sitten oireilee toisilla. Siinä mielessä koen pienesti merkilliseksi, miten ainakin ulospäin, tällä ulkoasun puolesta ajan ohi ajamalla foorumilla ei ole liikennettä. Mahdollisesti, ulkoasun päivitys toisi ihmisiäkin mutta kukas sen lystin maksaisi niinpä. Itse luulen, että tämän foorumin hieman epäilyttävä anonymiteetti ja piiloutuminen on se mikä karkoittaa ihmisiä vs esim fb-ryhmä juttutupa (missä sielläkään aniharvoin kukaan suoraan huhuilee - sehän nyt olisi ihan ennenkuulumatonta ihminen ihmiselle itseilmaisua)
Kovin ja ilkein osumahan herpeksestä tietty tulee ihmisille ketkä on seksin puolesta aktiivisempia - suhteessa tai satunnaisesti kun pelkän perus ehkäisyn miettiminen ei enää välttämättä riitäkään.
mun pieni monologi jatkoksi aiheeseen