FOORUMILAISILLE YHTEINEN TAPAAMINEN!

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

FOORUMILAISILLE YHTEINEN TAPAAMINEN!

ViestiKirjoittaja Perhonen » Ti Marras 05, 2013 18:13

TERVEHDYS KAIKILLE.

Olen suunnittelemassa ja järjestämässä yhteistä tapaamista meille foorumilaisille. Tapaaminen tulee olemaan omakustanteinen (osallistumismaksu tilanteen mukaan / jokainen maksaa siitä riippuen omat kulunsa, missä ja miten tapaaminen tullaan toteuttamaan) ja järjestetään todennäköisesti Helsingissä tai Espoossa vuoden 2014 alussa mahdollisesti helmi-maaliskuussa. Joulu tekee tuloaan ja ihmisillä on tähän aikaan vuodesta vilinää ja vilskettä pikkujoulujen ja muiden merkeissä, joten ajattelin alkuvuoden sopivan ajankohdallisesti halukkaille osallistujille paremmin.

Ajatuksena olisi kokoontua vertaistuen merkeissä, mutta ennen kaikkea tutustumaan toisiimme ja viettämään mukava päivä ja ilta yhdessä. Samalla on mahdollisuus saada uusia ystäviä "kanssakulkijoista", joku saattaa jopa tutustua tulevaan kumppaniinsa. Vertaistuki on monelle herpeksen kantajalle erittäin merkittävä ja tärkeä asia, etenkin juuri tartunnan saaneille. On tärkeää, että lähellä on ihmisiä jotka ymmärtää ja edes jollain lailla tietää, miltä juuri sinusta tuntuu, koska on itse samassa jamassa.

Jos kiinnostusta löytyy osallistua tapaamiseen, pyydän laittamaan yksityisviestiä minulle. tuota pikaa.

Itse olen ajatellut, että tapaaminen voisi olla esimerkiksi jossakin ravintolassa illallisen merkeissä, josta saa vuokrata kabinetin jotta saataisiin koko porukka syödä ja keskustella yhdessä asioista kaikessa rauhassa ilman huolta siitä, että joku ulkopuolinen kuulee. Toisena vaihtoehtona ajattelin, että voisi vuokrata yksityisen tilan porukan käyttöön jonne hankitaan pientä purtavaa ja juotavaa ja ilta jatkuu halukkaiden osalta yöelämässä ns "virallisen osuuden" jälkeen. Yhtenä vaihtoehtona pidän myös risteilyä. Suomen sääolosuhteet on tähän aikaan vuodesta epäsuotuisat järjestää tapaamista esimerkiksi piknikille, joka olisi myös ollut mukavaa.

Otan mielelläni ehdotuksia ja ideoita vastaan ja olen myös kiinnostunut siitä, mikä mielestäsi olisi sopiva osallistumismaksu? Osallistumismaksu kattaisi ainakin mahdollisen tilavuokran, sekä jonkin sortin ruoan/purtavaa ja juomaa riippuen siitä, minkä suuruinen osallistumismaksu tulisi olemaan.

Oikein ihanaa Joulun odotus aikaa kaikille sekä kaikkea hyvää, iloista ja positiivista mieltä.

#Perhonen
Perhonen

Re: FOORUMILAISILLE YHTEINEN TAPAAMINEN!

ViestiKirjoittaja mellifera » Pe Marras 08, 2013 12:20

Sellaista ravintolakabinettia joka olisi täysin ulkopuolisten korvien ulottumattomissa tuskin löytyy. Mielestäni jokin rennompi tila olisi parempi. Vaikka laivalla iso hytti jossa sohvia ja istuskeluryhmiä, riippuen tietysti osallistujamäärästä. Sinne vähän "virvokkeita" ja naposteltavaa. Tuntuu jotenkin epämieluisalta istua ruokapöydän ääressä ja puhua sukupuolitaudista vaikka itse olen sinut asian kanssa ja työskentelen seksuaaliterveyden parissa.

Tilaisuudessa olisi hyvä ollu joku keskustelunvetäjä, näin asiaa saataisiin puitua monelta kantilta.
mellifera

ViestiKirjoittaja kahvikissa » La Marras 09, 2013 22:10

Itse taas arvelen, että ravintolat voivat olla sen verran meluisia, siis myös ruokaravintolat, että kabinetti jää tilaksi, jonka puheet eivät kuulu muualle. Olen ainakin tällaisessa kabinetissa ollut Helsingissä.
Tässä keskustelua helsinkiläisistä kabineteista:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3883540/ ... _kabinetti

Kabinetti löytyy noiden lisäksi myös Gringos Locosista, KuuKuusta.
kahvikissa

ViestiKirjoittaja mellifera » La Marras 09, 2013 22:23

Silloin pitää sopia, että tarjoilija ei käy tilassa.
mellifera

TARKENNUKSIA JA INFOA TULEVAAN TAPAAMISEEN

ViestiKirjoittaja Perhonen » Su Marras 10, 2013 17:32

Tarkennuksena kaikille, että tapaamisen tarkoitus ei ole istua porukalla alas puimaan herpestä ja hankkia ihmistä puhumaan ja ns vetämään iltaa. Jos joku haluaa järjestää illan ihan sitä varten, että siellä keskustellaan pöydän ääressä herpeksestä ja puidaan sitä monelta kantilta ja jokaisen osallistujan kohdalta, niin järjestäköön. Tämän miitin tarkoitus on jotain aivan muuta. Tarkoitus on saattaa yhteen meitä samassa veneessä olevia ihmisiä ikään, sukupuoleen ym katsomatta viettäen mukavaa, hauskaa ja rentoa iltaa yhdessä tutustuen toisiimme ilman paineita ja samalla tarjota mahdollisuus löytää uusia kavereita, ystäviä, tai jopa kumppani itselleen. Vertaistukea saamme siinä samassa halutessamme toisiltamme. Kokemuksia elämästä herpeksen kanssa voi tapaamisessa halutessaan jakaa koko porukalle tai keskustella niiden ihmisten kanssa joiden kanssa puhuminen tuntuu mukavalta ja luontevalta, yhtä lailla voi myös olla puhumatta koko asiasta. Eihän herpes ole illan pääasia, vaan mukava yhdessä olo ja toisiimme tutustuminen.

Tapaamiseen saa halutessaan tulla anonyymina jos ei oikeaa nimeään halua muiden tietävän, tai voi esiintyä esimerkiksi keksimällään nimimerkillä oman etunimen sijaan.

Järjestämisen suhteen on otettava huomioon monia asioita, kuten eri ihmisten erilaiset taloudelliset tilanteet ja elämäntilanteet yleensä. Kaikilla ei ole varaa eikä edes mahdollista lähteä risteilylle, joten se on ainakin karsiutunut ensi tapaamisesta. Sellainenkin voidaan vaikka jatkossa halukkaille järjestää. Luulen, että paras paikka olisi jokin kokous-/saunatila, tai sitten jokin muu vuokrattavissa oleva tila jonne järjestetään syömistä ja juomista, musiikkia ja mahdollisesti jotain pientä vapaata ohjelmaa. Kukin saa halutessaan esittäytyä ja kertoa itsestään, se ei kuitenkaan ole pakollista. Keneltäkään ei siis vaadita mitään.

Toivon, että mahdollisimman moni rohkenisi ja haluaisi lähteä mukaan. Ensin on saatava kuitenkin suuntaa antavaa lukumäärää ihmisistä, jotta voin sen perusteella alkaa tarkemmin miettimään paikkaa ja muita asioita. Sen verran, että tapaamispäiväksi on päätetty lauantai 1.3.2014. Jokainen mukaan tahtova ehtii siis järjestää asiansa tuohon mennessä sillä lailla, että pääsee tulemaan. Uskoisin, että jos tapaamista ei järjestetä ravintolan kabinetissa vaan vuokratussa tilassa, niin hintaa tulisi noin 20-30€ per nuppi riippuen osallistujien määrästä, tilavuokrasta ja tarjottavista. Kovin moni asia kuitenkin vaikuttaa lopulliseen summaan ja 30€ olisi maksimi.

ILMOITTAUTUMINEN MINULLE YKSITYISVIESTILLÄ 31.12.2013 MENNESSÄ, KIITOS.

Jos on kysyttävää, laittakaa yksityisviestiä. Muussa tapauksessa seuratkaa foorumia.

Kaikkea hyvää kaikille. Maaliskuussa tavataan.
Perhonen

ViestiKirjoittaja mellifera » Su Marras 10, 2013 21:06

Niin, tuo lauseen aloitus "Ajatuksena olisi kokoontua vertaistuen merkeissä" johti hieman harhaan... :-)
mellifera

ViestiKirjoittaja Perhonen » Su Marras 10, 2013 21:35

Ymmärrän hyvin, että oli hieman harhaan johtava varmaan monelle... siis tavallaan vertaistuen merkeissä, mutta illan pää pointti ei kuitenkaan ole se, että puidaan herpestä vetäjän johdolla ja keskustellaan asiasta pöydän äärellä. Luonnollisestikin siitä tullaan siellä enemmän tai vähemmän keskustelemaan, kuka haluaa keskustella. Kenenkään ei kuitenkaan ole pakko puhua ja avautua omista kokemuksistaan tai koko asiasta jollei itse halua. Voi puhtaasti vaan tulla tutustumaan ihmisiin ja nauttimaan illasta ja olosta toisten samassa jamassa olevien kanssa. Toivottavasti ihmisiä innostuisi tulemaan.
Perhonen

ViestiKirjoittaja Perhonen » Su Joulu 22, 2013 13:50

Hei rakkaat foorumilaiset!

Muistattehan ilmoittautua minulle (sitovasti) yksityisviestillä, mikäli haluatte osallistua tulevaan tapaamiseen? Aikaa on vuoden loppuun, 31.12.13 saakka. Vielä ehtii ilmoittautua mukaan.

Sitten kun on porukka kasassa, alan miettimään ja etsimään osallistujamäärän perusteella tapaamiselle sopivaa paikkaa ja suunnittelemaan muita asioita. Tiedotan niistä yksityisviestein tapaamiseen osallistujille.

OIKEIN IHANAA JOULUA KAIKILLE JA ONNEA TULEVALLE VUODELLE!
Perhonen

ViestiKirjoittaja infected_ » To Joulu 26, 2013 5:04

Tekisi mieli osallistua... mutten uskalla luvata sitovaa ilmoittautumista. :(
infected_

ViestiKirjoittaja jenes » Su Joulu 30, 2018 21:24

Moikka, onko ollut suunnitelmissa uusi tapaaminen?
jenes

ViestiKirjoittaja 347951 » Pe Tammi 11, 2019 22:53

MOI! Olin silloin 2014 apuna järjestämässä tapahtumaa ja itsekkin tapaamisessa. Muistaakseni joku toinenkin on kysynyt uutta tapaamista sen jälkeen, paljon siinä oli pohtimista ja tapaamis paikan järjestäminen tuotti oman vaivansa,mutta mun mielestä kaikki meni hienosti , iso kiitos nimimerkki perhoselle joka sai tapaamisen aikaan T-Tipi
TIPI
347951

Paluu Yleistä keskustelua