lantion pitäminen lämpimänä apukeinona

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

lantion pitäminen lämpimänä apukeinona

ViestiKirjoittaja aino A » Ke Heinä 22, 2009 22:50

Hei,

en ole aiemmin tänne kirjoittanut. Nyt tuli mieleeni kertoa yhdestä vinkistä - en yleensä kuule tästä neuvosta. En tiedä, onko se minua auttanut, mutta kerron kuitenkin. Herpeshän on maailmalla levinnyt tauti, joten kysyin kerran tiibetiläiseltä lääkäriltä, onko hänellä apua tilanteeseen. Hän antoi jonkin pillerin :), mutta antoi myös ohjeeksi, että pitäisi lantioni lämpimänä. Minulla onkin usein kylmä mahassa, jos pidän lyhyttä paitaa - joskus saataan yölläkin herätä kesken unien kylmään, jos paita on lähtenyt mahan ja selän päältä. Oireethan muutenkin vähenee iän myötä (mulla on ollu 18 vuotta), mutta oireita ei nykyisin oikeastaan ole. Pelkään jopa, että oireet lähes häviää, koska pari kertaa on ollut alkuoireet, mutta sitten rakkulat eivät ole puhjenneet, vaan kadonneet parissa päivässä. En ole koskaan käyttänyt lääkkeitä. Voiteita joskus kokeillut. Tämä vinkki voisi tehota jossain määrin, koska onhan huuliherpeskin ns. yskänrokko, eli sen on saanut, kun on vilustunut.
aino A

Paluu Yleistä keskustelua