Särkyä vaikka iholla ei näy mitään?

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Särkyä vaikka iholla ei näy mitään?

ViestiKirjoittaja Kurpitsa » Ti Touko 27, 2014 20:29

Onko muilla tämmöistä vaivaa, että vaikka iholla ei näy rakkuloita enää, niin vielä 1-2 viikkoa haavojen parantumisen jälkeen samoja paikkoja särkee yhä / ovat kosketusarkoja? Estolääkitys on päällä taas kun herpes iski päälle, mutta vieläkin toista kankkua sattuu, puhumattakaan haavoilla olleista kohdista. Ensimmäinen kerta itsellekin kun näin on käynyt :shock:
Kurpitsa

Re: Särkyä vaikka iholla ei näy mitään?

ViestiKirjoittaja Laura71 » Ke Touko 28, 2014 18:59

Mulla on samantyyppisiä kipuja lantion seudulla, tosin parantuneiden rakkuloiden kohdat eivät ole kipeitä. Särky on molemminpuolista sekä tulee ja menee eli välillä lakkaa. Kaksi lääkäriä ovat sanoneet, että molemminpuoleinen särky ei oikein kuulu taudin kuvaan uusintainfektioissa. Olen menossa lisätutkimuksiin, jos säryn syy kuitenkin olisi joku muu. Estolääkityksellä mulla ei ole rakkuloita, ainoastaan tätä kipuilua.
Laura71

ViestiKirjoittaja Kurpitsa » Pe Touko 30, 2014 15:54

Jostain oonkin lukenut tosta särkyilystä lantion / takareisien alueella mutta kai sitä itse pitäisi tässä muutaman viikon sisään myös aktivoitua ja käydä kysäisemässä mistä johtuu tai mikä avuksi! Estolääkityksen aikana on alkanut nyt tosiaan särkeä nivusia tms ihan kuin olisi rakkulat tulossa mutteivät onneksi tietenkään tule :)
Kurpitsa

ViestiKirjoittaja Sampo » Ma Kesä 16, 2014 12:25

Mulla päinvastoin. Ei särkyä vaikka iholla näkyy jo vähän rakkulan alkuja.
Sampo

Paluu Yleistä keskustelua