Voiko herpes-vasta-aineet kadota verestä?

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Voiko herpes-vasta-aineet kadota verestä?

ViestiKirjoittaja veblen » Ti Kesä 18, 2013 17:34

Minulle tuli muutama vuosi sitten pari näppylää penikseen ja sain samalla kovan kuumeen ja nivuseni turposivat. Kuumetta kesti 3 päivää ja sitten se meni ohi.

Kävin lääkärissa näyttämässä peniksessä olevia näppylöitä ja lääkäri epäili niitä herpekseksi.

Minulta otettiin kaikki testit ja testien jälkeen sain tulokset joissa luki "HSV-ImG-luokan vasta-aineet positiiviset, alkava HSV-infektio on mahdollinen.
HSV1AbG ja HSV2aAbG olivat <20 EIU.

Lääkäri kehoitti uusinta testeihin kolmen kuukauden kuluttua, jotta mahdolliset vasta-aineet ovat varmasti näkyvillä. Minulla ei ollut mitään oireita ja unohdin koko asian hetkeksi. Kävin sitten 6 kk kuluttua uudestaan testeissä ja tulos oli tällä kertaa.
HVAbM negatiivinen ja HSV1AbG ja HSV2aAbG olivat jälleen <20 EIU.

Uuden lausunnon mukaan minulla ei ole koskaan ollut herpestä, eikä lääkärillä ollut mitään selitystä aikaisemmalle tulokselle.

Onko muilla ollut vaihtelua testituloksissa vai oliko tuossa alussa vain jokin virus, joka sotki tuloksia ja näppylät vain sattumaa?

Minulla ei edelleenkään lähes 3-vuoden jälkeen ole ollut mitään oireita.
veblen

ViestiKirjoittaja Marika82 » Ti Kesä 18, 2013 22:03

Mahtaakohan täällä kukaan olla viisaampi tuohon vastaamaan kuin oma lääkärisikään? Eivät siis ottaneet silloin näppylistä suoraan näytettä vai? Onhan täällä paljon ollut puhetta ettei noihin verikokeisiin voi täysin luottaa ja mitä nettiä selailin (yritin pysyä luotettavissa lähteissä) niin siellä paljon mainitaan että näppylästä otettu näyte on luotettavampi.
Itse varmaan ajattelisin kohdallasi että miksi tuota miettimään kun oireet on pois ja elämä siltäosin mallillaan. Toki varmaan mainitsisin kumppanilleni että herpestä on joskus epäilty, mutta varmaa ei ole.
Marika82
Marika82

ViestiKirjoittaja rouvahoo » Pe Kesä 21, 2013 10:55

Mielenkiintoisen artikkelin löysin tätä sivuten...
http://drjengunter.wordpress.com/2013/0 ... or-herpes/
rouvahoo
Site Admin

Paluu Yleistä keskustelua