Joukkoon liittyy jälleen yksi

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Joukkoon liittyy jälleen yksi

ViestiKirjoittaja elämää edessä » Pe Huhti 24, 2009 10:23

Moi! Olen lähemmäs nelikymppinen nainen joka on suhteessa. Sain tämän herpes-onnenpotkun nykyisen parisuhteen alkumetreillä, joten kohta on viitisen vuotta sujahtanut salaisuuden kanssa. Olin todella järkyttynyt kun tämän taudin sain. Koskaan aiemmin en ollut mitää sukupuolitautia saanyt ja kun sellainen tuli, niin sitten pysyvää laatua. Mutta omaa tyhmyyttä. Tulin pitkästä suhteesta ja kun uusi partneri vakuutti ettei hänellä ole mitään tautia, niin uskoin.

Kävin gynet, yleislääkärit ja vasta sukupuolitautilääkäri diagnosoi herpeksen. Kuten jollain muullakin, niin minullakin hoidettiin hiivatulehduksena herpestä. Gyne ei nähnyt mitään epäilyttävää... Olin todella kipeä, kuumeinen, vereslihalla ja väsynyt. Ovat minun tietääkseni ensitartuntaan liittyviä oireita. Ilmeisesti tietämättään puoliso minut tartutti. Tosin hän kuvittelee saaneensa taudin minulta!

En ole kertonut tästä kuin yhdelle ystävälle jolle kävi samalla tavalla... Että meitä tosiaan riittää. Mutta minulla on myös ystäviä jotka eivät varmasti koskaan enää haluaisi samaan saunaan kanssani jos tietäisivät ;)

Oli hauska löytää tämä foorumi! Sitä kun lueskelee yksin noita kaikkia herpes-sivustoja ja miettii juuri näitä uudelleen pariutumisen ongelmia joita useat muutkin tuntuvat pähkivän. Ja kiva saada vertaistukea ja lukea muiden kokemuksista. Ei ehkä tämä oma kohtalo ole kuitenkaan pahimmasta päästä kun tuo herpes ei ole uusinut kovin usein ensimmäisen vuoden jälkeen.

Tsemppiä kevääseen!
elämää edessä

Paluu Yleistä keskustelua