Olen sairastanut tätä viheliäistä tautia nyt puolitoista vuotta. Takana on mm. puolen vuoden estolääkitys oireiden jatkuvan uusiutumisen takia. Estolääkityksen aikana tauti oireili kerran. Estolääkityksen lopettamisesta on kulunut puolisen vuotta ja olin jossain kohtaa jopa unohtanut koko taudin. Kunnes nyt...
Tauti aktivoitui todella ärhäkkänä kolmisen viikkoa sitten. Tauti uusi heti perään kun edellinen oli melkein parantunut. Söin toiseen aktivoitumiseen Aclovir 200mg (5 päivää 5xpäivässä) kuurin joka mahdollisesti nopeutti muutamalla päivällä toisen aktivoitumisen haavaumien paranemista.
Nyt ruvet on olleet poissa viikon verran. Ongelmana on todella epämiellyttävät kivut alapäässä ja siksi tänne halusin kirjoittaa. Peniksen vartta polttaa kuin tulessa ja samoja vihlovia kipuja on kivespussissa ja nivusessa. Kaikki oikealla puolella jossa oli myös rakkulat. Olen tässä lueskellut, että nämä haamukivut voisivat olla hermostollisia joissa on vaarana muuttua krooniseksi.
Onko muilla ollut vastaavia kipuja vaikka rakkulat ja ruvet ovat jo parantuneet? Jos on ollut, niin kuinka nopeasti ne ovat loppuneet ja onko niihin ollut jotain lievityskeinoja? Alan olla todella epätoivoinen näiden kipujen kanssa
-Who