uusi tartunnan saaja ja kivut

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

uusi tartunnan saaja ja kivut

ViestiKirjoittaja minäkin » Pe Heinä 26, 2013 15:45

Heippa. Mä sain tietooni eilen että mulla on herpes, nyt kiinnostais tietää et kauanko teillä on kestänyt kivut? Eilen mulla oli kirvelyä vessassa käynnin aika ja pesujen aikana. Yöllä heräsin 5min välein koviin vihlaisuihin ja kutinaan. Tämä päivä on ollut yhtä helvettiä. Koko päivän on vihlonut, kirvellyt, särkenyt ja mitähän vielä. Olen syönyt buranaa kipuihin mutta auttaa vain hetken. Tänään aloitin sen 5tabl.x5pvä kuurin.
Kiitos jos joku osais kertoo että kauan tämä tila kestää sillä mulla loppuu kohta voimat kärsiä tätä :(
minäkin

Re: uusi tartunnan saaja ja kivut

ViestiKirjoittaja Marika82 » Su Heinä 28, 2013 18:35

Hei!
Huomasithan että tästä aiheesta on käyty keskustelua juuri viime viikolla? Luithan sen joka oli otsikoitu jotenkin "kaikki keinot kivunlievitykseen"? Toivottavasti olet jaksanut lueskella vanhoja, koska tämä aiheesi on niin yleinen täällä ettei välttämättä sen takia ihmiset vastaa ja "toista itseään", vaikka jokaista täällä halutaan tukea ja kannustaa :)

t. Marika
Marika82
Marika82

ViestiKirjoittaja Huolissaan herpeksestä » Ti Heinä 30, 2013 0:52

Moikka,

Tilannetta paljon helpottaisi mikäli vaan saisit puudutegeeliin reseptin (Xylocain). Auttoi mulla ainakin todella hyvin.

Jaksuja!
Huolissaan herpeksestä

ViestiKirjoittaja rouvahoo » Pe Elo 02, 2013 21:43

Suosittelen Xylocainia!
Istu kylvyssä ja ole ilman housuja kotosalla "ilmavasti".
Eka puhkeaminen oli minullekin helvettiä. Nykyään en "muista" enää kantavani koko virusta...
rouvahoo
Site Admin

Paluu Yleistä keskustelua