kortisonilääkkeet herpestä aktivoivia - Onko kokemuksia ?

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

ViestiKirjoittaja apolleon » La Loka 03, 2009 13:53

Kortisonilääkkeet herpestä aktivoivia - Onko kokemuksia?
Minulla on syy yhteys selvisi noin kuukausi sitten käydessäni aivan ihastuttavan asiallisella ja positiivisella lääkärillä Espoossa. Todella harvinaista herkkua jota voi suositella. Löytö perustui surffailuun lääkäriasemien kotisivujen lääkärien erikoisosaamisten selailuun ja tietysti myös helevetin hyvään tuuriin. Tästä lähin tiedän tiedän minne mennä ja kenelle puhua ilman että lääkäriinkin mennessä tarttee jännittää ja hikoilla .

terveisin apolleon

PS. Kirjoittelen lyhyesti nähdäkseni viitsiikö tällä saitilla kukaan kirjoitella - kun nykyään täällä näytetään vaan nukuksivan
apolleon

ViestiKirjoittaja apolleon » La Loka 17, 2009 11:29

Niistä kokemuksista - Minulla niitä on!
Olen joutunut käyttämään Prednisolon/Prednison kortisoni kuureja katkaisemaan astmaani ja välillä kuureja on ollut peräkkäinkin - joka tapauksessa useita kuureja vuosittain ja jo useamman vuoden aikana.
Enpä vaan tajunnut kortisonin aktivoivan/laukaisevan samalla myös herpeksen - oireina varsin kovat kuumotukset/kihelmöivät hermosäryt pakaroissa, jaloissa ,sukuelimessä ja sokerina pohjalla rakkuloita pakaroissa -lue herpes oireita lähes putkeen.
Ja tämä kaikki selvisi yhdellä käynnillä herpeksen hoitoa ymmärtävällä lääkärillä. Lääkärillä jolla oli aikaa kuunnella ja "psykologista silmää/osaamista sanoa vielä kaiken päälle monen monta myönteistä ja kannustavaa sanaa...
Jes vihdoinkin inhimillinen ja empaattinen potilas-lääkäri suhde(':D')

näin apolleon joka kirjoitti ja katseli ja odotti, mutta kirjoitti vaikkei kukaan muu kirjoittanutkaan - 49 kuitenkin käväsi katselemassa
apolleon

Paluu Yleistä keskustelua