Minullakin sukupuolitauti!

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Minullakin sukupuolitauti!

ViestiKirjoittaja tiitukka » Ma Loka 20, 2008 12:27

Minulla on ollut huuliherpes jo monia vuosia, nyt sitten on tarttunut alakertaankin. Miehellänikin on joskus ollut huuliherpes aktiivisena, joten kaipa se sitten on suuseksissä tarttunut alas.
Emme tietenkään tietoisesti ole harrastaneet suuseksiä silloin kun huuliherpesrakkula on ollut, mutta josko se sitten olisi ollut jossain suun sisällä.

Noin viisi päivää sitten noita rakkuloita alkoi tulla. Lääkärissä kävin tänään, ja hän sanoi ettei ole koskaan aiemmin nähnyt noin lievää ja siistiä herpes simplexiä - tarkoittaen sitä, kun lähes poikkeuksetta ensimmäisen kerran kun herpes kertoo olemassaolostaan, on se aika karun näköinen.

Olen aina uskonut, että meidän ajatuksilla ja mielellä on hyvin paljon tekemistä sen kanssa, että sairastummeko flunssaan tms. Jos ihminen ajattelee koko ajan, että on kipeä olo niin todennäköisesti tämä ihminen alkaa tuntemaan huonoa oloa ja sairastuu esim. flunssaan.
Itse koitan ajatella itsestäni, kehostani ja vastustuskyvystäni positiivisesti.

En koe tätä alakerran herpestä mitenkään erityisen pahana - jo senkin takia, että voihan olla, ettei se minun kohdalla uusiudu montaa kertaa, jos ollenkaan. Turhaa kai sitä stressaamaan, että elämä olisi pilalla. Haluan ajatella, että tämä oli vain yksi niistä harvoista kerroista kun tulen herpesrakkuloita (ainakin omassa kehossani) )tapaamaan :wink: .
tiitukka

Paluu Yleistä keskustelua