Neitsyt ja herpes

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Neitsyt ja herpes

ViestiKirjoittaja rikkinäinen » Su Touko 20, 2012 2:38

--
Viimeksi muokannut rikkinäinen päivämäärä Pe Huhti 19, 2013 9:59, muokattu yhteensä 1 kerran
rikkinäinen

ViestiKirjoittaja herppis » Ma Heinä 16, 2012 9:00

hei vaan Rikkinäinen!
Itse olen kärsinyt genitaaliherpeksestä jo yli 9 vuotta. Harmillinen vaiva kyllä on. Jotenkin kyllä tuntuu epäreilulta tuo sinun tilanteesi tosiaan mutta toivon että olette saanut poikaystävän kanssa asiat puhuttua ja ettei herpes ole tullut väliinne.

Tiedän kyllä sen pelon tunteen kun ei haluaisi läheisilleen tartuttaa tautia. Minullahan herpes on ollut lähes 9 vuotta aktiivisena joka kuukausi, joten tartuttamisen pelko on ollut useasti mielessä. Olenkin joutunut aina vakavasti keskustelemaan uuden suhteen ollessa aluillaan ja pelkäämään ettei toinen halua minua sen takia että pelkää tartuntaa tai pitää minua jotenkin likaisena ja saastuneena. Sille tunteelle ei varmaan voi minkään =(. Yksikään mies ei ole minua sen takia torjunut kuitenkaan! Nyt olen naimisissa ja tänä vuonna myös estolääkitys on pitänyt taudin kurissa jo maaliskuusta asti.

Toivon voimia ja jaksamista sinulle asian kanssa!
herppis

Paluu Yleistä keskustelua