Herpes muualla kuin huulten tai sukupuolielinten alueella

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Herpes muualla kuin huulten tai sukupuolielinten alueella

ViestiKirjoittaja Hysteerikko » Su Elo 12, 2012 22:55

Onko kellään kokemusta siitä että herpes olisi levinnyt muualle kehoon kuin huulten tai sukuelinten alueelle, kuten silmään, käsiin tai aivoihin?

Itselläni on ollut jo vuosia käsissä ihottumaa, jonka olen aina ajatellut olevan atopiaa. Nyt saatuani tiedon siitä, että huuliherpeksen lisäksi sairastan genitaaliherpestä, olen alkanut pelätä, että nuo pienet kutiavat näppylät olisivatkin herpestä. Toivottavasti joku osaisi vastata jotain, asia vaivaa minua todella!
Hysteerikko

ViestiKirjoittaja Veera » Ma Elo 13, 2012 0:28

Hei!
Itselläni ei ole kokemusta herpeksen leviämisestä, mutta mahdollistahan se on. Älä vaan hiero silmiäsi tai muuta paikkaa, äläkä koskettele ketään muutakaan, jos olet epävarma! Pyydä jonkun lääkärin ottamaan näyte käsistäsi, niin varmistut siitä onko se mahdollisesti herpes tai jotain muuta. Ikävä tilanne :( Mutta toivotaan parasta, että olisi vaan atooppista!
Veera

ViestiKirjoittaja mahlanjuoksuttaja » Ke Elo 29, 2012 6:11

..
Viimeksi muokannut mahlanjuoksuttaja päivämäärä Ti Joulu 17, 2013 20:01, muokattu yhteensä 1 kerran
mahlanjuoksuttaja

Voi helvetti tätä ihanuutta

ViestiKirjoittaja Apulantanen » Ma Loka 22, 2012 19:31

Mulla näitä ihania syyliä on kasvoissa tänään jo neljä kappaletta.. genessä minulla on useita ja alahuulen sisäpuolella yksi kappale näkymättömissä. suun limakalvoilla on jotain herpeksen aikoihin tullut, ehkä nämä kaksi ovat myös sitten näitä kyseisiä...

Laitoin kasvoille äsken valkosipulia... tuntuu tehokkaalle, katotaas mitä tulevan pitää :) valkosipuli on kuulema tehokas hoito syylien hoitoon.
Apulantanen

Paluu Yleistä keskustelua