onko täällä paljon sinkkuja?

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

onko täällä paljon sinkkuja?

ViestiKirjoittaja vepsu » Ke Kesä 02, 2021 15:33

Mietiskelin tossa vaan että onko täällä paljon sinkkuja? Jos on niin onko siinä ollut mikä? Itse tulin tuossa jokin aika sitten sinkuksi ja uuden etsiskely on alkanut mutta tuntuu vaan niin kaukaa haetulta että löytäisi jotakin oikeasti kestävää. Itse olen läheisyyden kaipuinen ja tykkään aktiivisesta seksistä parisuhteessa. Mutta herpeksen takia asiasta puhuminen kammottaa vaikka ei sille voi mitään pitää se ottaa puheeksi. Muutamat pakit saanut sen takia mutta oli kyllä pidempi aikainen suhdekkin naisen kanssa joka hyväksyi asian. Jotenkin tuo etsii palsa näyttää aika pelottavalle kun katsoo että naisille kommentoidaan paljon mutta ei juurikaan viime aikoina ole tullut uusia ehdokkaita sinne. Kun taas miehet tuntuu aktiivisemmin etsivän mutta kommentteja ei tule oikeen kellekkään. :D Olisi hauska kuulla miten muilla on mennyt parin hakeminen tai muuten irto suhteet. Stemppiä kaikille jotka vielä yrittää etsiä sitä puuttuvaa puoliskoa. :)
vepsu

Re: onko täällä paljon sinkkuja?

ViestiKirjoittaja Mervi77 » To Heinä 14, 2022 16:21

Hei En tiedä oletko sinkku enää mutta vastaan kuitenkin. Itse sain tartunnan 2v.sitten ja tosi vaikeaa ollut sinkkuna olo ja en ole 2v.harrastanut seksiä tämän taudin takia.Kaipaan myös ajoittain toisen ihmisen läheisyyttä ja en oikein tähän elämän vaiheeseen halua mitään parisuhdetta ehkä taustalla pelko tästä viruksesta siksi ns tapailu suhde tai jopa hetken hekuma riittäisi mutta silti tästä viruksesta on kerrottava ennen seksiin ryhtymistä.Silti halusin seksiä ja kun olen todennut mahdolliselle kumppanille että en voi kaikkea sitten ns.harrastaa seksissä ja kondomin käyttö on minulle ehdoton juttu niin koko homma on kaatunut siihen alkuunsa ja mies häipyy vaikka en ole edes kertonut vielä herpeksestä.No sinänsä hyvä jos tässä vaiheessa kaatuu edes ns. viritelmä mutt kyllähän se turhauttaa...olisi kaatunut siinä vaiheessa kun olisin kertonut viruksesta...että ei helppoa oo.
Mervi77

Re: onko täällä paljon sinkkuja?

ViestiKirjoittaja Sivullinen » Su Elo 07, 2022 19:21

Itse tahtoisin ajatella, että koska tämä foorumi on niin hiljainen, että varsinaista tarvetta sille ei olisi - ainakaan suuremmissa määrin ja ihmiset pystyvät tapailemaan siinä missä ennenkin herpestä. Ajatus esim seksuaalisen hiljaiselon tai muun vastaavan hyväksyneistä ihmisistä on jokseenkin karmea ja tarpeeton. Samalla kyllähän herpes muuttaa kaiken myös - on aina "se yksi" asia kerrottavana jos mieli tapailla ihmisiä ja eihän sen vaikutus siihen lakkaa vaikka kumppani asian kanssa alkuun ok olisikin. Itse koen jnkl painetta asiasta vaikka deitti olisikin asian kanssa ok. Eihän kukaan halua vahingossakaan aiheuttaa tartuntaa, etenkään kun ei koskaan tiedä, miten se sitten oireilee toisilla. Siinä mielessä koen pienesti merkilliseksi, miten ainakin ulospäin, tällä ulkoasun puolesta ajan ohi ajamalla foorumilla ei ole liikennettä. Mahdollisesti, ulkoasun päivitys toisi ihmisiäkin mutta kukas sen lystin maksaisi niinpä. Itse luulen, että tämän foorumin hieman epäilyttävä anonymiteetti ja piiloutuminen on se mikä karkoittaa ihmisiä vs esim fb-ryhmä juttutupa (missä sielläkään aniharvoin kukaan suoraan huhuilee - sehän nyt olisi ihan ennenkuulumatonta ihminen ihmiselle itseilmaisua)
Kovin ja ilkein osumahan herpeksestä tietty tulee ihmisille ketkä on seksin puolesta aktiivisempia - suhteessa tai satunnaisesti kun pelkän perus ehkäisyn miettiminen ei enää välttämättä riitäkään.

mun pieni monologi jatkoksi aiheeseen :)
Sivullinen

Paluu Yleistä keskustelua