Millaisia kaikenlaisia oireita teillä on? Koska mulla on nyt jo kohta viikon verran ollut kutinaa ja arkuutta ja varsinkin vain TOISELLA puolella ulkosynnyttimiä eli mun tapauksessa vasemmalla puolella. Tämän lisäksi aivan kummallista särkyä sisäreidessä, vähän niinkuin hankauskipua, joka säteilee välillä alemmaksikin reittä. Onko tämä normaalia? No, tietty, jos virus elelee hermostossa, niin nää oireet ovat selkeästi neurologisia. Ja sitten vielä se, että vasemmalla puolella häpyhuulen vieressä on todella kohonnut ja arka kohta, vähän kuin kovempikin. Luin jostain, että herpes saattaa turvottaa nivusten imusolmukkeita, olisiko tämä sitä? Sitten mulla on koko ajan flunssan kaltaisia oireita, kurkku kipeä, aivastuttaa, päänsärkyä ja nokka välillä tukossa, välillä auki...hirveän vaihtelevaa!
Eli on aika toivoton olo! Tämmöistäkö tää nyt tulee sitten olemaan? Tarkoittaako tämä nyt sitä, että herpes puhkeaa mulle aina kuukautisten aikaan? Siis oon kyllä todella alakuloinen tästä. Ja mies jota tapailen, on tietoinen tästä ja ymmärtää jne eli ei sen suhteen ongelmaa. Mutta kun haluaisi tosiaan sitä seksiäkin harrastaa, niin tuleeko tästä nyt yhtään mitään, kun tuntuu, että kun kerran tuonne alakertaan jotain työntää, niin se on sitten taas haavaumilla ja arka. Oletteko te pystyneet harrastaa seksiä oireidenkin aikaan vai onko aiheuttanut kipua ja haavaumien syntyä? Onko tähän mitään keinoa?
Tulipa pitkä teksti, mutta on aika epätoivoinen olo ja toivoisin, että täältä saisi tukea ja vastauksia. Kiitos jo etukäteen vastauksista!