Jäsenistä..

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Jäsenistä..

ViestiKirjoittaja desespoir » Ma Loka 23, 2017 0:28

Oon saanut inboxiin ihan hurjan määrän hyvin omituisia yhteydenottoja hiljattain. Alkuun suht asiallisia viestejä, kunnes alkaa haukkuminen ja itsekehu lähes narsistisessa määrin. Onko sivustolle ilmestynyt sitten niin paljon trolleja, joiden tarkoituksena on "lyödä lyötyjä"? Ei hirveästi tee mieli kirjoitella, saati vastata, enää kenellekään. Kuvaa pyydetään myös useammin, enkä nyt ihan ensi viestien jälkeen todellakaan ole valmis kuvaa läväyttämään tiskiin...
desespoir

Re: Jäsenistä..

ViestiKirjoittaja kahvikissa » Ke Loka 25, 2017 16:28

Outoa, jos pitää tuntematonta alkaa haukkumaan. (Vaikea kuitenkaan sanoa mitään tarkempaa, kun ei tiedä viestien sisältöä.)

Mielestäni myös oikeus itse päättää, kelle haluaa antaa kuvansa.
kahvikissa

Re: Jäsenistä..

ViestiKirjoittaja Hombre » Ke Loka 25, 2017 19:03

Oon kelannu aiemmin, että mitenköhän täällä pyörii noita trolleja, tai mitä lienevätkään. Näköjään ihan sama missä on, niin aina joku löytyy. Viestittelin tos joku aika sit yhen kanssa, en kyllä päässy oikein selvyyteen sen agendasta, sitten hävis ku vanhan ajan pieru Saharaan, parempi niin :lol:

Mutta onhan toi outoa jos haukkumaan aletaan, ihme touhua
Hombre

Paluu Yleistä keskustelua