Kirjoittaja Kataka » To Helmi 28, 2013 0:46
Vau, aika uskomatonta ettei noin epäilyttävässä tapauksessa edes lähdetä tutkimaan. Vaikka oon kyllä itsekin törmännyt tuohon "ei se kuitenkaan mitään ole" asenteeseen useasti lääkärissä, myös yksityisellä. Siellä ne kyllä varmasti ottaa testit jos pyytää ja on valmis maksamaan, mutta jos zovirax on tuottanut tulosta, niin ehkä ennemmin ostaisi niillä rahoilla sitten sitä vaikka varastoon..
Mä huomasin jossain vaiheessa estolääkitystä kuukausia putkeen syöneenä, että ihan kuin se ei enää toimiskaan, herpes tuli silti harvase viikko. Mulla oli tosin muitakin syitä siihen, miksei lääke ehkä tehonnut, jos ei mistään kropan tottumisesta lääkkeeseen ollut kyse, mutta lopetin siis taloudellisista syistä sen jatkuvan syömisen ja oon huomannut sellaisen pikakuurin auttavan aika hyvin, eli pari kolme nappia naamaan siitä hetkestä lähtien, kun oireet alkavat, niin rakkulaa ei ehdi välttämättä edes muodostua. Mietin sitä siis, että jos se ei siihen sarveiskalvoon asti pääsis niin helposti, jos ei sitä rakkulan puhkeamista tapahdu ja sitä eritettä joudu silmään.. mutta näistähän ei tiedä ikinä, saatan olla myös ihan hakoteillä.