Tervetuloa joukkoon. Toivottavasti olet ehtinyt selailemaan edellisiä otsikoita ja löytänyt niistä tsemppiä alkushokkiin. Kyllä tämän kanssa oppii elämään ja varmasti löytyy myös kumppaneita jotka sen hyväksyy. Siitä on lukuisia esimerkkejä täällä

Tämä on nyt ehkä väärä yhteys kirjoitella asiasta, mutta mua vähän huolestuttaa se, että sivustolla "leviää" tieto, että kondoomista huolimatta taudit tarttuu. Onhan se niinkin, että ei se kondoomi ole 100% suoja sekään, mutta kuinka moni käytää kondoomia oikeasti oikein? Siis sillätavalla, että esim. suuseksiä ei ole harrastettu ilman suojaa? ja mihin kaikkialle ne kädet ehtiikään siinä tohinassa? Noh eihän tuollaisia ehdi tai voi ruveta ajattelemaan tai menee seksiltä koko nautinto, mutta kyllä mä olen törmännyt monen ihmisen ajatukseen siitä, että suoja tarvitaan vasta yhdynnässä eikä suuseksissä. Suuseksin turvallisuuden pystyy kuitenkin huomioimaan vakikumppanin kanssa, kun kumpikin on tietoinen taudista.
Missään nimessä en halua tätä keskustelua "avata" sen vuoksi, että kenenkään pitäisi tuntea syyllisyyttä väärästä tavasta käyttää kondomia ja sen vuoksi saanut taudin. Päinvastoin se on ollut vastuullista ja elämä nyt vaan on sellaista ettei kaikkea voi hallita.
Me kaikki kuitenkin joskus halutaan vielä luottaa siihen, että voimme harrastaa seksiä tartuttamatta tätä eteenpäin, niin olisi hyvä jos ei tulisi sellaista väärää kuvaa etteikö edes kondoomi oikein käytettynä olisi turvallinen tapa nauttia seksistä. Itse en ole tautia tartuttanut tiettävästi kenenkään, mutta ei ole kyllä ollut kondoomia käytösssä kun on ollut kyse parisuhteesta. Ennen kondoomin pois jättöä on tietysti käyty testeissä ja itse on kertonut tästä taudistani aina jo ennen intiimiä yhdessäoloa. Lyhyen tuttavuuden kanssa en edes seksiä harrasta.