Miltä se tuntuu?

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Miltä se tuntuu?

ViestiKirjoittaja Hessenin Prinsessa » To Tammi 22, 2009 15:23

Minulla on nyt puoli vuotta toteamisesta eikä toista settiä primääriversion jälkeen ole vielä ilmaantunut. Minua kiinnostaakin miltä se tuntuu? Mistä tiedätte että herpes on iskemässä uudelleen? Ja kuinka pitkä oireeton kausi voi olla? Ei sillä että kaipaisin mokomaa, olen vain ymmärtänyt että herpes voi olla hyvinkin ärhäkkä ja uusia useasti.
Hessenin Prinsessa

ViestiKirjoittaja balanssi » Pe Tammi 23, 2009 0:25

Itse huomaan alkavan oireilun kutinana.

Oireeton kausi voi olla mitä tahansa kahden viikon ja kymmenen vuoden väliltä.

Yhdistelmiä on yhtä paljon kuin on kantajiakin.
balanssi

ViestiKirjoittaja mansikka » Su Tammi 25, 2009 11:19

Juu, eipä tuohon ole mitään yhtä oikeaa vastausta. Mutta onneksi oireet ovat usein miten paljon lievemmät uusintakerroilla.
Itselläni uusintaoireina on ollut pelkkä pieni, lähinnä finnin näköinen näppylä, jota edelsi vaimea jomotus ristiselässä ja kutina alueella, jonne näppylä päivän-parin päästä ilmestyi.
Olen oikein tyytyväinen siihen, että oireet ovat niin olemattomat. Ainoa huono puoli tässä on se, että pelkään taudin oireilun jäävän huomaamatta silloin, kun suunnittelen seksiä jonkun terveen henkilön kanssa. En haluaisi ottaa pienintäkään ylimääräistä riskiä, kun tiedän että vaara vaanii jo oireetomallakin kaudella :?
mansikka

ViestiKirjoittaja Maria » To Maalis 05, 2009 0:31

Tuota olen itsekkin miettinyt.. Melkein 5kk toteamisesta, eikä ole vielä (tietääkseni) uusinut kertaakaan..Ärsyttää vain kun tässä olen viimeiset 4pv panikoinut että nyt se iskee taas ja kolminkertaistanut l-lysiini annokseni kun tuntunut vähän kummalta (lievää kutinaa, ärsytystä) mutta sitten hoksasinkin että taitaapi olla vain hiiva..ainakin lääkitys tuntuu toimivan.. mutta ota siitä sitten selvää.. huoh.. pitää kai vaan lopettaa sheivaaminen ettei ilmestyisi noita hämääviä karvatupen tulehduksia..
Maria

Paluu Yleistä keskustelua