Marika82 kirjoitti:(enkä näköjään vieläkään osannut laatikoida tätä lainattua tekstiä)
Alusta se quote ja nimimerkki sulkeineen ja lopusta se quote sulkeineen.Sieltä vaan välistä poistaa sen mitä ei halua lainata. Sen jälkeen omaa tekstiä.
Älkää ymmärtäkö väärin, en rupea tässä ihan huolettomaks, jotkut ehkä jo tyylini tunnistaa, et päästelen vaan höyryjä pihalle. Potuttaa edelleen ihmisten suhtautuminen tähän genitaaliherpekseen. Ihan sama minne sitä kirjoittelee. Omat kaveritkin oikein korostavat sitä, että ovat terveitä. Tekis mieli tokaista, et kiitti, kun muistutit millaista omakin elämä oli ennen.
Jos tässä vielä yhdenillanjuttuihin uskaltaa, niin enpä jatkossa näe tarpeelliseksi kertoa viruksestani, mutta kylmältä touhulta se mustakin tuntuu, ettei taida tällä luonteella olla mun juttu. En tiedä enää...
Luin lauantaina lehestä kirjoituksen. Jonkun ystävä oli vahingossa tullut kaapista ulos. Hänen homoutensa oli ollut jo aikaisemmin muiden tiedossa, mutta sitten paljastui HIV. Tieto levisi kuin rutto ihmisten keskuudessa ja häneen ruvettiin suhtautumaan negatiivisesti. Kirjoittaja kertoo, ettei tiedä missä hänen ystävänsä nykyään elelee. Surullinen tarina. Kaduttaa, että ylipäätänsä kenellekään kerroin herpeksestäni. Ihan yksin tän asian kaa on vieläkin ja uskokaa pois, näin just painajaistakin tästä. Loistavaa. Unissakin jatkuu tää sama shitti.
Joo, testeihin vaan tepikin, mutta ei nyt toivota et mitään löytyy. Itse olen luovuttanut verta ja silloin ei ainakaan löytynyt HIViä.