Olen kohtuullisen uusi herpeksen kantaja, eksäni ei kertonut asiasta, päinvastoin väitti olevansa testattu. No sen jälkeen on ollut kaksi miestä. Suhteemme oli ollut harrastuspohjalla puolisen vuotta, kun siihen alkoi tulla ihastumisen elementtejä. En kestänyt tilannetta, oli pakko kertoa, että minuun ei kannata ihastua. Itkin ja sanoin, että tämä on rankkaa, mutta haluan kertoa..hän kauhistui ja kun sanoin herpeksen, niin hän oli ihan helpottunut! Luuli että minulla syöpä tai aids. Sanoin, että no voit ottaa asiasta selvää ja palataan sitten asiaan, kun olet miettinyt.Hän selvitti heti seuraavana päivänä ja oli sitä mieltä, että ei paha asia, sen kanssa selviää. Olin tosi iloinen. Asiaan tuli sitten ihan muita mutkia (joita oli jo ennen kertomista)hänen puoleltaan, joten suhde ei edennyt intiimille tasolle.
Toisen kohdalla, ihastuminen oli nopeaa ja molemminpuolista, olimme kahden viikon tuttavuuden jälkeen siinä tilanteessa, että minun oli taas pakko kertoa ja jotenkin olin niin rohkaistunut aiemmasta kokemuksesta, että sain sen kivuttomammin sanottua. Ja kyllä voin sanoa, että ei ollut pettymyksen suuruudella rajaa, kun hän sanoi heti, että se on kyllä liian paha asia hänelle. Tavallaan perui heti seuraavan päivän elokuvaillan. Että se siitä

. Eipä enää huvita kertoa kenellekään, mutta ei myöskään edes haaveilla läheisestä suhteesta....siksi kai kirjaiduin tänne...
Mutta kun olen nyt miettinyt, niin kyllä aika aikaisin kertoisin. Jotenkin ei viitsi toisenkaan ihmisen pettymistä lisätä. Mitä enemmän toiseen ihastuu, sitä vaikeampaa se on itsellekin. Mutta kertomatta en jättäisi, suhde perustuu kuitenkin luottamukseen.
Toisaalta nyt pelottaa, jos mies kertoo sen niissä piireissä, missä kyllä törmäämme toisiimme aina välillä. Se olisi ihan kamalaa. No sekin päivä voi tulla.
Jokaisen täytyy tehdä sillä tavalla, että sen kanssa voi elää ja minkä näkee oikeaksi. Loppujen lopuksi voi olla omaan rehellisyyteensä tyytyväinen, eikä ainakaan vahingoita toista. Onkohan jollakin kokemusta, että on seurustellut pitkään, venyttänyt seksin aloittamista ja sitten kertonut. Kuinka on käynyt??
Tätä mieltä tänään..