Estolääkitys ja särky

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Estolääkitys ja särky

ViestiKirjoittaja Laura71 » Pe Huhti 18, 2014 20:00

Onko kenellekään käynyt niin, että estolääkitys aiheuttaa jatkuvaa lantion ja jalkojen alueen särkyä? Rakkulat kyllä pysyvät poissa tai ainakaan en huomaa niitä. Särky on samoissa kohdissa kuin ilman lääkitystä juuri ennen rakkuloiden tuloa. Estolääkettä olen syönyt vajaa pari kuukautta (kaikkia kolmea eri lääkettä testattu) ja säryt jatkuvat edelleen.

Iho- ja sukupuolitautien lääkäri, joka ei tosin tuntunut tietävän herpeksestä juuri mitään, sanoi kysessä olevan todennäköisesti lääkkeen haittavaikutus. Koitin selittää, että tuntuu kuin virus pistäisi hanttiin lääkkeelle. Lääkäri sanoi, että se ei ole mahdollista, viitaten lääkkeen toimintamekanismiin.

Olen välillä ottanut isompia vuorokausiannoksia, mutta sillä ei ole ollut vaikutusta särkyyn. Pitääkö nyt valita rakkulat tai särky? Aiemmista viesteistä luin, että joku tuntee estolääkityksellä pientä kihelmöintiä takareisissä ja siitä tietää, että virus on aktivoitunut.
Laura71

Re: Estolääkitys ja särky

ViestiKirjoittaja damme » La Huhti 19, 2014 0:22

Moi, mulla on kanssa särkyä, en tiedä johtuuko estolääkityksestä, en uskoisi et niin on. Särky on tällä hetkellä minua eniten vaivaava asia koko tässä herpeksessä. Auttaako sulla burana? Mulla auttaa, mut ei sitäkään nyt voi kait loppuelämää joka päivä syödä.
damme

ViestiKirjoittaja Laura71 » La Huhti 19, 2014 11:04

Moi, burana kyllä auttaa, mutta en haluaisi syödä sitä jatkuvasti pitkiä aikoja. Mulla särky loppuu heti, kun lopetan estolääkityksen ja rakkula ilmestyy. Särky on selvästi hermoissa, välillä pienemmällä ja välillä isommalla alueella.
Laura71

ViestiKirjoittaja damme » Su Huhti 20, 2014 23:00

Ok, mä en ole kiinnittänyt huomiota, et olis särky loppunut rakkulan ilmaannuttua. Täytyy tsekata tilanne kun seuraavan kerran lopetan estolääkityksen. Minulla särky tuntuu oikeastaan vain istuessa. Oletko käynyt jossain kipulääkärillä? Olen myös miettinyt, että akupunktiota voisi olla apua.
damme

Paluu Yleistä keskustelua