uudet tuttavuudet kiven alla

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

uudet tuttavuudet kiven alla

ViestiKirjoittaja Maikol83 » Ke Elo 06, 2014 10:36

Uteliaisuus voitti ja kiinnostaa kovasti tietää, että moniko on löytänyt uutta ystävää tai oikein kumppanin vierelle tämän sivuston kautta? Kovin tuntuu hiljaiselta omakohtaisesti.
Maikol83

Re: uudet tuttavuudet kiven alla

ViestiKirjoittaja muuton_ihan_jees81 » Ke Elo 06, 2014 11:12

Nyt maaliskuussa vähän ennen kuin näköjään oot palstalle tupsahtanut järjestettiin pk-seudulla ilmeisestikin Suomen ensimmäinen herpes-miitti. Jonkin verran oon vieraillut myös ulkomaisilla saiteilla ja tuntuu että Suomessa herpesdeittailu yms. on vielä aika lapsenkengissä. Mut kaikkihan vie aina aikans :)
muuton_ihan_jees81

ViestiKirjoittaja desespoir » Ke Elo 06, 2014 17:26

^ Tuo on aivan totta. Itse oon katsellut mm. YouTubesta videoita, jossa ihmiset kertoo sairaudestaan avoimesti ja siitä miten on löytäneet ihmisiä ja kaikkea. Voi vaan huokailla hämmästyksestä. Olisipa Suomessa samanlainen meno niin ei meilläkään olisi seuranhaun puolesta huolen häivääkään..
desespoir

ViestiKirjoittaja rouvahoo » Ke Elo 06, 2014 17:47

Alunperin tämä foorumi on perustettu vertaistukifoorumiksi eikä deittisivuksi. Alkuperäistä tarkoitustaan vastaa siis aika kohtuullisesti.

Suomessa ei vielä ole tämä tauti niin tunnettu. Kyllä se tästä. 8)
rouvahoo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Maikol83 » Ke Elo 06, 2014 18:01

Joo no se on kyllä totta. Ei se itelläkään ensimmäisenä mielessä ollut kumppanin löytäminen, kun tartunnan sain. Nyt jälkeen päin vaan, kun on tottunut ajatukseen, että tämän kanssa tässä mennään, ois kiva antaa uusien tuulien puhaltaa.
Maikol83

Paluu Yleistä keskustelua