Primaariherpes

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Primaariherpes

ViestiKirjoittaja amoena » La Huhti 17, 2010 23:53

poistin
Viimeksi muokannut amoena päivämäärä Ti Huhti 20, 2010 0:13, muokattu yhteensä 1 kerran
amoena

Moikka

ViestiKirjoittaja Tirlittan » Su Huhti 18, 2010 19:24

Ensinnäkin kaikki tsempit sulle pärjätäkses oireiden kanssa. Itsellä oli tosi rajut oireet myös.. tuli siinä "muutamat" itkut itkettyä kivusta. Kaikkeen kysymyksiisi en osaa vastata, mutta sairaslomaa voit todella hakea lisää ja reseptin ainakin estolääkitykseen saa lääkäriltä, jos se alkaa uusimaan usein. Mä ainakin tuudittaudun siihen, että rajun primaarivaiheen sairastettuani uusi mahdollinen oireilu olisi lievää, jolloin ei edes tarvitsisi tuota kuuria. Nyt mulla on tosiaan toinen kuuri kolmen viikon sisään, kun oireet palasivat muutaman päivän päästä niiden hävittyä. Edelleen on ikävä olo.. Ehkä tämä tästä.

Kotihoidoista en tiedä myöskään, mutta hygienia on kova sana ja bepanthen saattaa myös helpottaa. Luin jostain, että Lysiini saattais auttaa, mutta kai se on ihan ihmisestä kiinni.

Parannutaan ja nautitaan tulevasta keväästä! Välillä meinaa usko loppua, mutta koitan pitään pään pystyssä.
Tirlittan

ViestiKirjoittaja amoena » Su Huhti 18, 2010 22:04

Kiitos vastauksesta Tirlittan :) Itsellä ei ole oireet vielä helpottaneet, rakkulat alkavat rupeutua, uudet eivät ole puhjenneet, joten siltä osin hieman parempi. Kuume ja kivut kyllä jatkuvat, minulla itkut tulee lihassäryistä...

Bebanthen ei ainakaan mulla auttanut, pahensi vain tilannetta- laitoin sitä vielä silloin kun en tiennyt mikä tauti tämä oli... Tämä on kyllä aika hirveää, yksinasuvana on vaikea saada arkea pyörimään kun ei muuhun pysty kuin sängyssä makaamaan. Ja kellekkään ei kehtaa kertoa mikä vaivaa, onneksi normaali flunssa selitys menee läpi.

Paranemisia sinnekkin, kai tämä alkaa helpottamaan jossain vaiheessa.
amoena

Paluu Yleistä keskustelua