mulla todettiin eilen herpes enkä osannut sellasta odottaa joten oon melko rikki ja hämmentynyt... mä oon alkanut seurustella ihanan miehen kanssa 10kk sitten ja sillä ei todellakaan ole mitään ku se oli eronnut pitkästä suhteesta ja mä oon sen toinen seksikumppani.. mä kerroin kyllä avomiehelleni siitä heti ja se sano et jatketaan samaan malliin ku ennenkin mut sillon olis hiljaiseloa petipuuhissa kun on oireita.. se on kyl ihanaa et mieheni hyväksys ja otti niin rennosti asian ja ottaa nyt ison riskin ku haluaa jatkaa ilman kondomia! mä tässä stressaan..
mä menin lääkäriin sen vuoksi et aletaan tutkimaan voidaanko me mieheni kans saada lapsia ja sit sanoin et mulla on pari kipeää näppylää alapäässä ja lääkäri totesi saman tien et herpes se on.. tuntu ku taivas olis pudonnut niskaan ja elämä pysähty... mut sit luin kaikkea netistä ja helpotuin ku on niin paljon samanlaisia ihmisiä. mut mä en haluais millään tartuttaa mieheeni sitä vaikka se jo voi olla sillä... mulla oli viime talvena kauhee kuume jota ei saau selville et mikä oli ja sit kesän alussa olin sairaalassa sen takia et kuume oli 39-41 ja tulehdusarvot yli 200, voiko se olla oire herpeksestä? mä en ollenkaan tiedä keneltä olisin sen saanut koska ei mulle yhdynnän jälkeen oireita tullut... nyt vaan pelottaa se et mitenköhän mulla alkaa tulla näpyt yms,, en todellakaan halu yhtä kovia kipuja ku nyt näpyt oli ni joka kuukaus.. millasia oireita muilla oli ensioireet??