Moni on sanonut että tänne ei kukaan muista kirjoittaa, kun asiat sujuvat. Kirjoittelenpa siis, josko tästä joku avun saisi. Muistan kun sain dg:n noin kolme ja puoli kuukautta sitten. Tuntui etten koskaan selviä. Ja suurin syy oli se kun mietin mitä MUUT tästä ajattelevat! Miten outo suhtautuminen näin jälkikäteen mietittynä. Ihmisillä on varmasti jokaisella asioita, joita ei yleisesti jaella, kenellä isompia, kenellä pienempiä. Jokaisella on murheensa ja salaisuutensa. Se tekee meistä ihmisiä, kukaan ei varmasti tästä elämästä selviä ilman vastoinkäymisiä. Tämä meidän IHOsairaus on aika pieni. Mulla on itsell' neljä lasta. Mietin aina etten koskaan saa uutta parisuhdetta niin monen lapsen kanssa. No, sainpas! Eli siis sitä koitan sanoa, että ei tämä sairaus tosiaan ole kuin yksi osa meitä, jos se jotakin haittaa niin sitten haittaa. Muistan kerran kun itse tapasin netissä miehen, joka vasta ekalla tapaamisella paljastui todella vaikeasti näkövammaiseksi. Hetken nieleskelin, mutta ei se tosiaan suhdetta estänyt.Ihminen on paljon, paljon muuta kuin jokin yksi asia. Anteeksi, ajatuksia on paljon päässä, toivottavasti saatte hieman kiinni mitä ajan takaa. Mua in auttanut myös positiivareiden sivulla oleva kirjoitelma, jossa oli seuraavaa:Kaikki muuttuu ja päättyy.
Asiat eivät aina mene suunnitelmien mukaan.
Elämä ei aina ole reilua.
Kipu on osa elämää.
Ihmiset eivät aina ole rakastavia ja lojaaleja.
Emme me todellakaan ole ainoita, joille on käynyt huono mäihä..mutta eikö niin toverit, että loppujen lopuksi aika pieni ongelma.
Tsemppiä ja valoa ajatuksiinne <3