Miten olette löytäneet kumppaninne?

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Re: Miten olette löytäneet kumppaninne?

ViestiKirjoittaja Plusone » Ti Marras 29, 2016 17:03

Netistä, mutta ei varsinaisesti treffipalstalta. Kaverillisesti tapaaminen päättyi molemmin puoliseen ihastumisen tunteeseen, jonka seurauksena jo ensimmäisenä yönä päädyin kertomaan riesastani. Pelkäsin, pelkäsin todella, mutta ihan turhaan. Päinvastoin sain positiivista palautetta avoimuudestani ja siitä, että nostin asian heti esille.

Minä todella toivon, että tämä kestää jatkossakin. Joitain kuukausia on jo takana. Minä tietysti stressaan tartuntamahdollisuudesta ja olen neuroottinen jokaisen kutinan kohdalta, mutta mies on ne ohittanut kuittaamalla, että hän on riskistä tietoinen. Toivottavasti muutkin löytävät tällaisen helmen! :)
Plusone

ViestiKirjoittaja Hombre » Ke Marras 30, 2016 16:15

Mulle sattui juuri noin kun Hena kirjoitti, eli exä ei antanut häiritä viruksen, mistä isot pisteet hänelle. Nykyään kun tietää ite vähän enemmän viruksesta, niin kyllä on varovaisemmaksi tullut. Itseasiassa ei oikein ehkä pystys aloittaa suhdetta jos toisella ei olis tätä. Luulisin että kelaisin liikaa asiaa vaikka toinen ei välittäisi.
Onhan tää sivusto saanu vähän "peloteltuuki" :lol: aiemmin en ajatellut että vois tarttuu niin helposti kun ei lääkäri mitään infonnut. Mutta ei tässä nyt kauhulla ajatella. Esimerkiks käsienpesu pelkällä vedelläkin on riittäny vessakäynnin jälkeen, jos virus ei oo ollu aktiivinen. On sitä joskus joutunu pesee vedellä vaikka ollu virus päällä kun ollut maastossa. Meinaan että ite en usko että niin lähtee leviin, mutta en tiedä muista.

Sit mietiskelin että onkohan jengi siirtynyt tonne facesivuille paljonkin täältä? Hakeeko täältä kovin moni enää kumppania? Ite kun ei ole facessa, ni ei tiedä. Tämmöstä pientä kelausta vaan tuli mieleen, mutta ottakaa löysin rantein, ei liikaa jännitetä :D

Niin lisäyksenä vielä että ei löydetty exän kanssa toisiamme netistä, vaan sanoisinko että meidän piti vaan tavata :D siis ihan "oikeassa elämässä"
Viimeksi muokannut Hombre päivämäärä Ke Marras 30, 2016 21:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Hombre

ViestiKirjoittaja Katti » Ke Marras 30, 2016 19:43

Itse vasta tajusin omaavani taudin kun oltiin jo pari kuukautta seurusteltu yhden exän kanssa. Tuli siis yllätyksenä molemmille. Miestä ei haitannut.
Toisen exän tapasin baarissa ja parin viikon tapailun jälkeen kerroin asiasta eikä häntäkään haitannut.
Molemmat suhteet loppu koska mua pelotti jatkuvasti että tartutan toisen enkä tän takia halunnut enään seksiä. Ois varmaan pitäny ottaa noi kaikki lääkekuurit päälle niin riski ois pienempi eikä ois tarvinnu pelätä niin paljon.
Katti

ViestiKirjoittaja yksinäinen-82 » To Joulu 01, 2016 21:17

Heippa.
Muutamaa viestiketjua alempana onkin tarinani :P
Täältä minä löysin kumppanin. Ensiksi kirjoiteltiin, sitten soiteltiin ja lopulta tavattiin.
Tästä aika tarkalleen vuosi aikaa <3

Tänä päivänä asumme yhdessä, uusioperheen arki tullut ala-ja ylämäkineen tutuksi sekä odotamme yhteistä vauvaa <3

Mukavaa joulun odotusta kaikille <3 <3
yksinäinen-82

ViestiKirjoittaja Alma » Ti Joulu 20, 2016 11:04

Ihana kuulla, yksinäinen, teidän jutusta! Ja lämpimät onnen toivotukset vauvasta!

Hyvää joulua!!
Alma

ViestiKirjoittaja amppari » Ti Maalis 28, 2017 12:12

ihan netistä löysin ihanan miehen joka täysin hyväksyi tämän herpeksen ja ollaan oltu yhdessä jo 2vuotta. alussa ajattelin että ei sitä miestä helposti löydä kun kantaa tätä herpestä..toivoisin kovasti että tähänkin sairauteen löytyisi parannus...ehkä joskus löytyykin.
amppari

ViestiKirjoittaja Turku30vM » Pe Tammi 19, 2018 15:08

Missä te kaikki 20-30v. turkulaiset naiset olette? Jokapuolella saa lukea miten naiset toivoivat tapaavansa ymmärtävän miehen ja toiset kertovat miten helpottuneita ovat kun kuulevat ettei herpes haittaa miestä. Itsellä on ainakin pitkälti toisinpäin naisten kanssa, vai onko tämä vain paikkakuntakohtaista?

En voi ymmärtää kun ei mussa ole mielestäni pahasti vikaa ihmisenä ja kumi ei edes ole A. varmin B. todellakaan mukavin C. käyttäjäystävällisin ehkäisy. Ja olen siis oppinut pitämään itsestäni, sen verran aikaa on jo tullut tän pikku-perkeleen kanssa elettyä.

Tahtoisin vain tietää missä te ymmärtävät Turun alueen naiset olette...
Turku30vM

ViestiKirjoittaja SmilyMom82 » Ke Loka 24, 2018 20:46

Ihan mukava lukea näitä positiivisiakin kokemuksia tän herpeksen kertomisesta...itse ollut sinkkuna enemmän tai vähemmän 4 vuotta.Nyt kun kesällä tämä herpes iski,niin sen jälkeen on hieman itse hillinnyt tuota treffeillä käyntiä..nyt tutustuin suomi 24 kautta tosi mukavaan mieheen,meni 2vk jutellessa kirjoitellen ja soitellen ennen kun pystyttiin tapaamaan...noh...kaikki oli ihanaa ja silleen,kunnes otin tämän herpeksen puheeksi.Se tyssäsi sitten siihen koska mies koki tämän tiedon isoksi turn offiksi.Ekaa kertaa tuli todella spitaalinen olo...että tätäkö tämä nyt on,yksinäisyyttä ja omankäden onnea loppu elämän.Mutta o eksi luin näitä juttuja...loi hieman positiivisempaa fiilistä.
SmilyMom82

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua