cloudberry kirjoitti:Samaan olen kiinnittänyt huomiota. Elämäntilanteesta johtuen kaikenlainen ruokahalu myös makea mukaanlukien hävisi vähäksi aikaa.Sokerittomuuden (lähinnä suklaa jne.) jälkeen, kun latasin reilummin suklaata niin kyllä,oireita välittömästi. Minulla on estolääkitys eli oireet lieviä, mutta kuitenkin.
Mietin pitkään että miksi mulla puhkeaa niin useasti kun luin että monilla menee vuosia oireettomana. Pidin siis 2-3 kuukaudessa muutaman mässypäivän ja yhtäkkiä tajusin että hetkinen sokerilla ja rakkuloilla täytyy olla yhteys. Tein sitten tuon kolmen kerran testin ja Heureka joka kerta tappi ruvella.
Tuleepahan korjattua elämäntavat lopullisesti, ennemmin kärsin sokerinhimosta, kuin otan rupiset munaskut joka jäätelöpaketin jälkeen

Täytyy niinä harvoina ryypiskely iltoinakin jättää lonkerot yms. limuviinat pois ja juoda olutta tai kirkasta

Vakavasti ottaen rasittava ja inhottava vaivahan tämä on jolta olisi voinut suojatua, mutta luotin edelliseen kumppaniin ja sitten kävi näin. Hänen kanssaan tiet jo eronneet muutenkin, mutta muisto tarttui kirjaimellisesti mukaan. Huumoria tämän vaivan kans täytyy olla, kun ei se pannan kiristelyllä parane.