Herpeksen parannuskeino

Kaikki genitaaliherpekseen liittyvä keskustelu (Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.)

Herpeksen parannuskeino

ViestiKirjoittaja Jacinda » Ma Joulu 03, 2012 23:25

Moikka!

Googleti "Herpes Cure" ja sain tulokseksi useita artikkeleita siitä, että herppeksen hoitoon on keksitty keino, mutta rahoituksen puuttuessa lääkkeen kehittäminen vie useita vuosia aikaa..

http://thechart.blogs.cnn.com/2010/02/2 ... rpes-cure/

Tuossa yksi näistä artikkeleista. Kirjoitettu vuonna 2010 ja siinä todettiin lääkkeen olevan saatavilla kymmenen vuoden sisällä. Mitä mieltä olette näistä tutkimuksista? Itse olen melko sinisilmäinen, joten haluaisin tietää mitä muut ovat mieltä? Onko meillä vielä mahdollisuus parantua jonain päivänä? Ja kauan mahtaa mennä, että ko lääke on Suomessa saatavilla..?
Jacinda

ViestiKirjoittaja Marika82 » Ti Joulu 04, 2012 23:52

Minäkin olen eriyhteyksissä törmännyt tuohon, että olisi jokin rokote tulossa. Ja jos ei parannusta niin ainakin sellainen mikä estäis terveisiin leviämisen. Kyllä mä uskon, että jonain päivänä se vielä tulee....harmi vaan kun on loppupeleissä vaarattomimmista päästä olevista sairauksista niin mahtaako jäädä muiden kiireellisten lääkkeiden keksimisten varjoon ? Että ehkä sit jonainpäivänä jos ei vielä tällä vuosikymmenellä :)
Marika82
Marika82

rokotteesta vielä

ViestiKirjoittaja Marika82 » La Joulu 08, 2012 16:18

http://www.herpestreatmentsite.com/herp ... ex-vaccine

Löysin tuon ylläolevan sivuston. Siellä oli siis tietoa kehitteillä olevasta rokotteesta myös. En nähnyt vaivaa tarkistaakseni kuinka luotettavaa tieto oli, mutta siis ainakin semmoinen olo tulee, että toivoa rokotteestakin on jonainpäivänä ehkä joskus :) Päästäispä pian koehenkilöiksi :)
Marika82
Marika82

ViestiKirjoittaja Jacinda » Ma Joulu 10, 2012 11:41

Olisi hiukan mahtavaa jos tuollainen lääke tulisi! Ja luulisi että on tulossa, koska noita artikkeleita löytyi niin paljon, että luulisi nyt edes jonkun oleva luotettava :D Eli jos tuollainen tulisi esim 10 vuoden sisällä, niin olisin itse about 30 vuotias. Että jos en kelpaa tällaisena, niin ei tuokaan vielä paha ikä ole etsiä (ja jopa löytää) miestä ja perustaa perhettä :) Ja, no vaikkei koko lääkettä tulisi, niin helpottaa mun psyykettä ainakin tämä ajatus lääkkeestä :)

Kyllä se niin silti vaan menee, että rahoitus puuttuu tän lääkkeen keksimiseltä :( Että jos lottovoitto löytää tänne tiensä, niin olisi aika hyvä kohde lahjoittaa :)

Entäs jos olisi mahdollisuus päästä testihenkilöksi? Menisittekö? :D Itse en uskaltanut ottaa edes rokotetta sikainfluenssaan, kun pelkäsin jälkivaikutuksia...
Jacinda

Re: Herpeksen parannuskeino

ViestiKirjoittaja Van Veeteren » Ke Touko 13, 2015 22:13

Mediuutiset uutisoi verkkosivuillaan 9.3.2015 että rokotetutkijat ovat saaneet lupaavia tuloksia gen.herpesrokotteesta (toim. Minna Pihlava).
Van Veeteren

Paluu Yleistä keskustelua