Kirjoittaja Perhonen » To Touko 22, 2014 20:29
Internetin ihmeellisestä maailmasta... terveen miehen. Kuukausi tapailtiin ja tutustuttiin ennen kuin kerroin asiasta. Jännitti kovasti kertominen, kun tunteita alkoi jo toista kohtaan olla. Mies kyllä tiesi että mulla on ehkä jossain vaiheessa jotain kerrottavaa, kun on oikea hetki. Noh, sitten kun sain asian sanotuksi, niin mies vaan totesi, että tuotako sinä oot yrittäny ja halunnu kertoa? Juu'u... Ja siitä se kaikki vasta alkoikin. Häntä ei haitannut eikä haittaa. Sanoi saman tien, että "olet niin ihana nainen, että haluan jatkaa tutustumista". Eikä mennyt montaa minuuttia kertomisesta kun hetekka natisi... ja natisi... ja natisi... kerta toisensa perään samana iltana. Ens alkuun käytettiin kumia kolmisen kuukautta ja sitten siirryttiin hormonaaliseen ehkäisyyn. Itse olen ollut oireeton ensi puhkeamisen jälkeen (todennäköisesti suuseksistä herpeksen sain). Oireita ei myöskään kumppanilla ole ollut, mutta ei voi tietää onko tarttunut vai ei. Itse asiassa en itsekään ole 100% varma omasta herpeksestäni, kun ei diagnoosia ole. Oireet vaan vastasi tismalleen herpestä.
Voi menettää paljon jos jättää kertomatta ja pistää välit toiseen siksi, että ei uskalla kertoa. Rohkaisen kaikkia kertomaan asiasta, sillä jos toinen oikeasti välittää, niin eiköhän siitä herpeksestä selvitä... elämässä on paljon pahempiakin asioita, haasteita ja sairauksia. Kertokaamme siis, voitte saada ja saavuttaa jotain... ihanan parisuhteen parhaassa tapauksessa.
OIKEIN IHANAA TULEVAA KESÄÄ KOKO FOORUMIN PORUKOILLE!