Monen lääkärin olen kuullut sanoneen,että on aivan turhaa miettiä mistä ja koska tauti on tullut. Se on niin yleinen ja salakavala. Ja kun lueskelet täältä tarinoita niin jopa neitsyeet ovat saaneet herpeksen alapäähänsä. Alkushokin jälkeen tulee varmasti paljon kysymyksiä, mutta älkää missään nimessä ruvetko toisianne syyttelemään. Vuosi on lyhyt aika ja jommalla kummalla on voinut olla ihan hyvin tartunta jo aikoja sitten oireettomana. Jos suhde on muuten kunnossa niin ei sitä pidä ruveta tämän takia pilaamaan silloin kun olisi se hetki kun pitäisi toisen tukena seistä. Seksissä on aina kaksi osapuolta, joten ne kaksi myös kantaa seuraamukset

Tepitepi taitaa puhua omasta kokemustaustastaan?
Ja sekin on ilmeisen turhaa että ryhtyisi ottamaan verikokeella selvää onko toinen oireeton kantaja, kun oireiseltakin saattaa tulla negatiivinen vastaus verikokeessa.
Mitä väliä mistä se on tullut sinun tapauksessasi? Mennyt on mennyttä, tuleva on tulevaa ja nyt on nyt. Nyt voi miettiä miten helpottaa oloaan tässä hetkessä ja kyllä ne kaikki tunteetkin on läpikäytävä joten anna niille aikaa.
Helppo sanoa ja puhua viisaita, mutta oli pakko kommentoida kun kylmäsi niin tuo tepin ajatus

Joo ei mullakana ole ruusunpunaiset kokemukset parisuhteista ja ikuisesta uskollisuudesta (vaikka itse uskollinen olen ollut), mutta vainoharhaisuus ei siltikään koskaan johda mihinkään hyvään.